News

Afera z ubraniami Veclaim – Jessica Mercedes wydała oświadczenie!

Published on

Mimo trudnych czasów i panującej pandemii koronawirusa, w połowie maja miała miejsce premiera marki Jessici Mercedes. Ubrania miały być szyte w Polsce, jednak posiadały zagraniczne metki. Afera z ubraniami Veclaim to jeden z najgorętszych tematów ostatnich dni. Blogerka wydała oświadczenie!

Kilka słów o Jessice

Jessica Mercedes Kirschner urodziła się 23 lipca 1993 roku w Kolonii. Jest jedną z najpopularniejszych blogerek modowych w naszym kraju. Jest autorką bloga Jemerced oraz założycielką marki Moiess i Veclaim. Swoją popularność zawdzięcza blogowi, którego założyła już w 2010 roku. Ponadto w 2016 roku została mianowana “Kobietą roku” w kategorii “Ikona mody”. Dodatkowo Jessica prowadzi swój kanał w serwisie Youtube, gdzie m.in. prowadzi relacje z pokazów mody. W 2017 założyła własną markę z kostiumami kąpielowymi Moiess, a w połowie maja bieżącego roku premierę miała kolejna marka – Veclaim.

Zobacz także: Julia Wieniawa i Jessica Mercedes w takich samych stylizacjach

Afera z ubraniami Veclaim

W połowie maja miała miejsce premiera nowej marki Jessici Mercedes – Veclaim. W bardzo szybkim tempie podbiła serca gwiazd jak i fanów blogerki. Jedną z głównych idei Veclaim jest tworzenie i produkowanie ubrań w Polsce. Okazało się, że jest jednak zupełnie inaczej. Afera rozpoczęła się od publikacji na InstaStories filmiku przez stylistkę Karolinę Domaradzką:

Produkt Veclaim
Metka Veclaim

Pod metką Veclaim widać metkę Fruit of the Loom. Jest to amerykańska marka, której koszulki można kupić za kilkanaście złotych. Co ciekawe, koszulki od Jessici to koszt minimum 199 złotych. W sieci zawrzało! Tym bardziej, że temat polskiej produkcji był całkiem głośny.

Jessica Mercedes wydała w tej sprawie oficjalne oświadczenie :

“Wiecie, że najważniejsze dla mnie jest bycie fair wobec was. To razem z wami tworzę od lat wszystkie swoje projekty. Dlatego odnoszę się do wczorajszej sytuacji – nie chcę, by pozostały jakiekolwiek niedomówienia” – tymi słowami blogerka rozpoczęła oświadczenie.

W dalszej części Jessica tłumaczy, że powstanie kolekcji składa się z wielu etapów, a tylko na niewielkiej części przetestowano koszulki z Fruit of the Loom:

“Moją ambicją jest, by wszystkie kluczowe procesy związane z tworzeniem marki toczyły się w Polsce. To tu wymyślamy, zdobimy, tworzymy kampanie. Tu płacimy podatki. W ostatnich miesiącach zdecydowaliśmy się wprowadzić do marki linię Basic. I przy okazji, faktycznie, na niewielkiej części kolekcji przetestować nowy model współpracy, jakim jest zakupienie do tworzenia naszych finalnych ubrań półproduktów od zagranicznego partnera. Wybraliśmy markę, która jest ekspertem w dziedzinie tworzenia dobrej jakości produktów basicowych. Fruit of The Loom to nie pójście na skróty czy tani substytut. To najlepszy basic na rynku, z historią i jakością. Na tych basicach zbudowaliśmy linię kreatywną części kolekcji”

Co o tym sądzicie?

źródło: Instagram Veclaim

Click to comment

Exit mobile version