Lifestyle

Ceny za parking w Zakopanem zwalają z nóg! Tak drogo jeszcze nie było…

Published on

Ceny w Zakopanem co roku szybują w górę. Turyści jednak nie rezygnują z odwiedzin Podhala i przez cały rok tłumnie wyruszają do Zakopanego i sąsiadujących miejscowości. Sprawdźmy, ile w tym roku zapłacimy za parking przy najpopularniejszych miejscach. Jak się okazuje, ceny przyprawiają o zawrót głowy.

Ceny w Zakopanem

Zakopane przeżywa prawdziwe oblężenie przez cały rok. Hotele, restauracje oraz atrakcje cieszą się ogromnym zainteresowaniem i skupiają ogromną ilość turystów. Przekłada się to oczywiście na wziąż rosnące ceny w zimowej stolicy Polski.

Niedawno informowaliśmy Was o tym, ile przyjdzie zapłacić nam za butelkę wody nad Morskim Okiem. Innym razem kiedy zamieszanie w sieci wywołała jedna z TikTokerek publikując paragon grozy z jednej z restauracji.

Zobacz także: Ferie 2024: Ile kosztuje nocleg w zimowej stolicy Polski? Trzymajcie się krzeseł…

Ceny za parking w Zakopanem

Większość osób do Zakopanego wyrusza własnym samochodem. Ułatwia to przemieszczanie się i umożliwia podjechanie tuż pod daną atrakcję.

Sprawdziliśmy, jak kształtują się ceny parkingów w centrum Zakopanego oraz pod Morskim Okiem.

Kierowcy parkujący w centrum Zakopanego w okolicy Kuźnic muszą zdecydować się na wydatek rzędu 50 złotych za cały dzień.

Jeśli chcecie zaparkować na Łysej Polanie i przy Palenicy Białczańskiej, których zarządcą jest TPN i to on określa ceny, przyjdzie zapłacić nam niemałe sumy.

Ze względu na duży popyt od paru sezonów parking można rezerwować on-line. Ceny wahają się że względu na dzień tygodnia. Co ciekawsze, kiedy trafimy na wzmożony okres, a co za tym idzie większą ilość chętnych na parking, musimy liczyć się jeszcze z wyższą ceną:

  • Od poniedziałku do piątku – 45 zł/za cały dzień
  • Weekend – 55 zł/za cały dzień
  • W przypadku wysokiego popytu – 75 zł (nazywana ceną dynamiczną)

Kierowcy, którzy nie zarezerwują miejsca on-line muszą liczyć się z podwyżką ceny w zależności od dnia od 10 do 20 złotych.

Źródło: Instagram, Canva

Click to comment

Exit mobile version