Lifestyle

Nowa maskotka podbija Zakopane! Turyści wydają fortunę na pluszowego zwierzaka

Published on

Zakopane nieustannie wyznacza nowe trendy, a turyści chętnie podążają za nowościami. Do niedawna królowała tam popularna gęś Pipa, jednak teraz jej miejsce zajęła zupełnie inna maskotka. Pluszowa kapibara z zielonym plecakiem podbija serca odwiedzających zimową stolicę Polski. Na straganach roi się od nowego hitu, a ceny mogą przyprawić o zawrót głowy.

ZOBACZ TAKŻE: Ta maskotka zdobyła serca dzieci i dorosłych! Gęś Pipa odeszła do lamusa!

Nowa moda na kapibarę – turyści mylą ją z bobrem

Przez długi czas w turystycznych miejscowościach królowała maskotka białej gęsi o imieniu Pipa. Teraz jej miejsce zajęła kapibara, choć nie wszyscy są świadomi, jakie zwierzę kupują. Wielu turystów myśli, że to bóbr, jednak popularna piosenka z TikToka jednoznacznie wyjaśnia, że to kapibara. Sympatyczna maskotka o zaokrąglonym kształcie i charakterystycznym zielonym plecaku już stała się hitem internetu i realnych zakupów.

Źródło: YouTube.

Ile kosztuje nowy hit Zakopanego?

Zakopane od lat słynie z wysokich cen na straganach i nie inaczej jest w przypadku nowego pluszowego trendu. Jak podaje portal gazeta.pl, kapibara w zimowej stolicy Polski kosztuje od 60 do 100 zł, a większe egzemplarze są jeszcze droższe. Dla porównania, za największe gęsi Pipa turyści płacili nawet 150 zł. Co ciekawe, w sklepach internetowych ceny są jeszcze wyższe – sięgają nawet 200 zł! Osoby szukające tańszych alternatyw mogą zamówić maskotkę na azjatyckich platformach sprzedażowych, gdzie ceny bywają kilkukrotnie niższe, choć wiąże się to z dłuższym czasem oczekiwania na dostawę.

Internet kształtuje trendy – viralowa piosenka rozbudziła szał

Nie jest tajemnicą, że hity sprzedażowe w turystycznych miejscowościach często są inspirowane trendami internetowymi. Podobnie było z gęsią Pipą, która stała się gwiazdą sieci, a teraz przyszła kolej na kapibarę. Jej popularność to efekt viralowej piosenki “Capybara song”, która zdobyła ogromną popularność na TikToku i YouTube. W serwisie YouTube utwór obejrzano już blisko 7 milionów razy, a jego prostota sprawia, że zapada w pamięć – przez całą piosenkę powtarzane jest wyłącznie słowo “capybara”.

Nowy hit rozleje się na całą Polskę?

Moda na kapibarę już wykracza poza Zakopane, a kolejne miasta zaczynają wprowadzać nowy hit do swojej oferty. Można się spodziewać, że w najbliższe wakacje pluszowa kapibara zawładnie polskimi kurortami – od gór po Bałtyk. Sklepy i sprzedawcy szybko reagują na zmieniające się trendy, dlatego turyści w całej Polsce będą mieli okazję dołączyć do tej mody.

Źródło: naTemat.pl / YouTube

Click to comment

Exit mobile version