Moda i uroda
Wieniawa ruszyła z nową marką! 21-latka idzie jak burza!
Julia Wieniawa nie zwalnia tempa ze swoją karierą zawodową. Dziś ogłosiła start swojej nowej marki. Zobaczcie, co tym razem ma do zaoferowania! Wieniawa ruszyła z nową marką!
Julia Wieniawa to niekwestionowanie jedna z najpopularniejszych, młodych osobowości w świecie polskiego show-biznesu. Na swoim koncie ma wiele sukcesów, których pozazdrości jej niejedna, starsza osoba. Swoich sił próbowała w różnych dziedzinach, a z każdej z nich wychodziła obronną ręką.
Pewien czas temu informowaliśmy Was, gdy stworzyła własną linię kosmetyków:
“Jakiś czas temu publikowałam na stories zajawkę o moim najważniejszym projekcie w życiu. Wreszcie nadszedł ten dzień, w którym mogę się pochwalić o co chodziło. Mam 21 lat i właśnie otworzyłam swoją własną markę kosmetyczną @jusee_cosmetics 😈Marzenia naprawdę się spełniają. Co to za kosmetyki? Wkrótce dowiecie się więcej.A tymczasem… #staytuned #JUSEE”
Wieniawa ruszyła z nową marką!
Od tego momentu nie minęło wiele czasu, a dziś Julka poinformowała swoich fanów o kolejnej, nowej marce, której jest współautorką. Nosi nazwę “LEMISS”.
Założycielkami nowej marki jest Julia Wieniawa i Roma Janota. Dziewczyny w swojej ofercie mają ubrania, które świetnie sprawdzą się zarówno na łonie natury, jak i w mieście. Jak same przyznały, zależy im by były jak najbardziej funkcjonalne. Wszystkie z nich uszyte są z materiałów, które gwarantują wygodę przy najróżniejszych ułożeniach ciała. Stroje cechuje prostota i neutralne kolory.
W ofercie “LEMISS” znajdziecie legginsy, topy i body. Ceny poszczególnych rzeczy wahają się w przedziale cenowym od 219 zł do 259 zł.
“W @lemissofficial chcemy tworzyć coś więcej niż ubrania- budować społeczność, w ramach której będziecie mogły motywować się wzajemnie do pracy nad sobą na wielu płaszczyznach: poszukiwanie harmonii w codzienności, troska o zdrowie, kształtowanie świadomości i branie życia w swoje ręce.” – ogłosiła 21-latka na Instagramie!
Gratulujemy Julii kolejnego sukcesu w życiu zawodowym! Jak podoba się Wam zamysł nowej marki?