News
Znamy najpopularniejszy program śniadaniowy!
Znamy najpopularniejszy program śniadaniowy! Jaki program był najczęściej oglądany 2019 roku? Zobaczcie sami.
Jak najlepiej zacząć dzień? Na to pytanie znajdziemy mnóstwo odpowiedzi, lecz miliony Polaków ma jeden sprawdzony sposób. Poranna kawa bądź herbata, a do tego ulubiony program śniadaniowy w telewizji. Emitowane poranne programy należą do najchętniej oglądanych. Zapraszane są gwiazdy show-biznesu, artyści, aktorzy oraz eksperci z różnych dziedzin. Każdego dnia poruszane są różne problemy i zagadnienia, na które gospodarze wraz z gośćmi starają się znaleźć odpowiedzi. Dbając o uatrakcyjnienie programu, producenci robią wszystko, aby przyciągnąć jak największą liczbę fanów. Poranne gotowanie na antenie, występy muzyczne znanych gwiazd, czy poranny fitness, to tylko niektóre elementy, które coraz częściej wprowadzane są do porannych audycji.
Programy śniadaniowe codziennie przyciągają tysiące widzów przed telewizory. Gospodarzami często są znani i lubiani celebryci, którzy świetnie odnajdują się w roli prezenterów. Pytanie na śniadanie prowadzone jest przed m.in. przez Łukasza Nowickiego, Idę Nowakowską, Marcelinę Zawadzką czy Tomasza Wolnego. Z kolei stacja TVN do porannej kawy proponuje spotkania z takimi gwiazdami jak: Kinga Rusin, Piotr Kraśko, Dorota Wellman, Marcin Prokop czy Filip Chajzer.
Znamy najpopularniejszy program śniadaniowy !
Co roku, na zlecenie głównych stacji prowadzone są badania, który program jest najczęściej oglądany przez Polaków. Niedawno portal Wirtualnemedia.pl opublikował wyniki z 2019 roku, w których poznaliśmy dokładne liczby dotyczące oglądalności popularnych magazynów. Miniony rok przyniósł sporą niespodziankę, a mianowicie mieliśmy zmianę na pozycji lidera w stosunku do 2018 roku.
Dwa lata temu na pierwszym miejscu plasowało się Dzień dobry TVN z oglądalnością ok. 521 tys. widzów, z kolei wiceliderem było Pytanie na śniadanie, które miało ok. 452 tys. wyświetleń. Zeszły roku jednak należał do programu Pytanie na śniadanie, którego oglądalność wzrosła do 492 tys. osób, czyli o ponad 39 tys. więcej niż rok wcześniej i dało mu to pierwsze miejsce. Na drugie miejsce spadło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które przyciągało przed telewizory średnio 449 tys. widzów, co oznacza to spadek o 72 tys. oglądających. Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, którego formuła głównie opiera się na dostarczaniu informacji z kraju i ze świata. Jego oglądalność wyniosła 330 tys. osób, co również oznacza nieznaczny spadek, bo o około 4 tys. widzów.
A Wy do porannej kawy, który program wybieracie ?