Przeciwzmarszczkowy krem na bazie wody marki Tatcha to luksusowy kosmetyk wybierany przez gwiazdy Hollywood! W czym tkwi jego sekret?
Marka Tatcha została założona przez Victorię Tsai – businesswoman i absolwentkę Harvardu. Kobieta przebywając w Kioto poznała tajniki tradycyjnych, japońskich rytuałów piękna stosowanych przez gejsze. Postanowiła je spopularyzować i w tym celu założyła własną linię kosmetyków. Co ciekawe, aby założyć firmę i mieć wystarczająco dużo pieniędzy zdecydowała się sprzedać swój własny pierścionek zaręczynowy! Produkty marki Tatcha są w pełni naturalne, mają bezpieczne i krótkie składy, które zawierają tradycyjne składniki o potwierdzonym działaniu.
Produkt ten polecany jest dla osób posiadających cerę półtłustą. Krem jest bezolejowy, tworzony na bazie wody. Ponadto jest niekomedogeniczny, czyli nie zapycha, nie podrażnia i nie uczula. Kosmetyk testowany przez dermatologów – nie testowany na zwierzętach.
W swoim składzie zawiera mnóstwo japońskich składników odżywczych i silnych substancji roślinnych, których celem jest optymalne nawilżenie oraz poprawienie tekstury skóry. Zawarta w kremie lilia japońska pomaga kontrolować nadmiar oleju i rozjaśnia skórę. Natomiast japońska dzika róża skutecznie zmniejsza pory, napina skórę i poprawia jej elastyczność.
Krem działa przeciwzmarszczkowo, nawilżająco, poprawia koloryt skóry, a ponadto nie zostawia lepkiej, nieprzyjemnej warstwy na skórze.
Zawiera również domieszkę 23-karatowego złota, które nadaje twarzy subtelny i naturalny blask.
Kosmetyk działa przeciwzmarszczkowo dzięki japońskiej metodzie anti-aging, która składa się z zielonej herbaty, ryżu i alg.
Producent zaleca stosować krem codziennie rano i wieczorem. Niewielką ilość produktu nałożyć za pomocą specjalnej, złotej łyżeczki, a następnie wmasować go w twarz, szyję i dekolt wykonując ruchy ku górze.
Ponadto przeciwzmarszczkowy krem marki Tatcha nie zawiera żadnych olejów mineralnych, syntetycznych substancji zapachowych, detergentów siarczanowych, parabenów, mocznika, DEA, TEA i ftalanów.
Krem stosowany jest przez wiele gwiazd, m.in. Kim Kardashian, Meghan Markle czy Kylie Jenner.
Słoiczek kremu (50 ml) w zależności od miejsca kosztuje 390 – 450 zł.
Zobacz także: Rozświetlający krem pod oczy Ole Henriksen – warty swojej ceny?
Używacie kosmetyków marki Tatcha?