Konflikt między dwoma największymi sieciami handlowymi w Polsce, Lidlem i Biedronką, osiągnął nowy poziom. Tym razem przeszedł z pola cenowej rywalizacji na grunt prawnego sporu. Portal wiadomoscihandlowe.pl donosi, że Lidl nie zgadza się z hasłem reklamowym Biedronki, które brzmi: “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Postanowił podjąć kroki prawne w tej sprawie.
Konflikt między tymi dwoma gigantami detalicznego rynku w Polsce trwał od dawna. Ostatnie wydarzenia wskazują, że osiągnął on nowy, bardziej poważny poziom. Biedronka postawiła na stwierdzenie, które zdaniem Lidl jest bezpośrednim atakiem na jego reputację. W odpowiedzi na to, Lidl złożył wniosek o zabezpieczenie roszczeń przed sądem.
“Wojna między Lidlem a Biedronką weszła na nowy poziom. Po bitwie na ceny i uszczypliwości Lidl postanowił zwrócić się do sądu. Plakaty Biedronki zajmie komornik “- czytamy na portalu wiadomoscihandlowe.pl.
Według danych zebranych przez portal wiadomoscihandlowe.pl, Lidl wystąpił o usunięcie skutków popełnienia czynu zabronionego, którym jest wykorzystanie hasła reklamowego “Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Wniosek ten dotyczy zajęcia materiałów reklamowych, w których wykorzystywane jest to hasło, na czas trwania procesu. Komornik ma zakleić plakaty przed sklepami Biedronka. To ma pomóc Lidlowi w uciszeniu hasła, które uważa za szkodliwe dla swojego wizerunku.
Warto zaznaczyć, że zabezpieczenie to nie jest ostateczną decyzją sądu. Lidl ma dwa tygodnie na złożenie pozwu w tej kwestii, co oznacza, że konflikt między tymi dwoma sieciami handlowymi może jeszcze się pogłębić. Nie tak dawno w mediach huczało na temat wiadomości, które Biedronka wysyłała do swoich klientów. Wówczas pojawiło się oficjalne oświadczenie Lidla.
ZOBACZ TAKŻE: Lidl stanowczo odpowiada na SMS-y Biedronki. Mamy oświadczenie!
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl / YouTube