Jak co roku, 6 grudnia Telewizja Polsat o godzinie 18:45 wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Pomaganie to jedna z tych rzeczy, którą z chęcią wspierają gwiazdy. Na podstawie wyników oglądalności Mikołajkowego Bloku Reklamowego Polsat przekaże cały dochód na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, które są podopiecznymi Fundacji Polsat. Zobaczcie, które gwiazdy postanowiły wesprzeć ten szczytny cel! Gwiazdy wspierają Mikołajkowy Blok Reklamowy!
Mikołajkowy Blok Reklamowy zostanie wyemitowany w Polsacie po raz szesnasty. Dzięki Fundacji Polsat, która działa na terenie naszego kraju od 22 lat, dzieci po raz kolejny będą mogły skorzystać z jej pomocy. Do dziś Fundacja wzięła pod swoje skrzydła i pomogła ponad 35 tys. małych pacjentów. Jak do tej pory na leczenie i wyposażenie szpitali Fundacja Polsat przekazała 237 780 433, 77 złotych!
Piosenkarka od wielu już lat jest chętna do pomocy. Teraz jako jedna z wielu postanowiła również zaprosić telewidzów, aby poświęcili 6 grudnia chwilę i włączyli Polsat.
“Cieszy mnie, gdy ludzi dobrej woli jest naprawdę więcej, i że komuś zależy na dzieciakach i drugim człowieku”
Aktorki z serialu “Przyjaciółki” również chętnie wspierają tę inicjatywę.
“Próbujemy wyczarować dobro i ożywić serca. Myślę, że w każdym jest empatia i chęć pomocy”
Podczas ostatniej premiery filmu “Jak poślubić milionera”, w jednym z wywiadów Julia również zabrała głos w sprawie Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Namawiała swoich fanów, aby 6 grudnia o 18:45 włączyli swoje telewizory i przyłączyli się do akcji.
Uczestnicy programu Love Island również postanowili w tym roku wesprzeć Fundację Polsat.
Uczestnicy 10 edycji Tańca z Gwiazdami zawsze są chętni do pomagania. Należą do nich między innymi:
“Dziecko jest bezbronne i tak naprawdę to my musimy im pomagać, dorośli”– powiedział Rafał Szatan.
Pomaganie nie jest trudne. Wystarczy włączyć telewizor, a ten mały gest może zmienić czyjeś życie na lepsze. Poprzednia edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyciągnęła przed telewizory 6,1 miliona telewidzów, a kwota, którą udało się zebrać to ponad milion złotych. Mamy nadzieję, że w tym roku słupki oglądalności jeszcze bardziej poszybują w górę!
Będzie oglądać Mikołajkowy Blok Reklamowy?