Amerykańska piosenkarka niemal za każdym razem zwraca na siebie uwagę wymyślnymi stylizacjami. Tym razem Katy Perry została twarzą kampanii reklamowej Just Eat, czyli polskiego Pyszne.pl. Pierwsze co rzuca się w oczy, to przedziwne kreacje hollywoodzkiej gwiazdy! Musimy stwierdzić, że ciężko obok nich przejść obojętnie. Zobaczcie najnowszy projekt Katy Perry i Just Eat.
W 2010 roku Katy Perry podbiła listy przebojów przechodząc do historii muzyki, jako pierwsza kobieta, której udało się umieścić aż pięć piosenek na szczycie amerykańskiej listy przebojów. Od tamtej pory nie schodzi z piedestału.
Zobacz także: Katy Perry i Orlando Bloom zostali rodzicami! Znamy imię dziecka!
Katy Perry ma na swoim koncie ponad 17 milionów sprzedanych płyt oraz była trzynastokrotnie nominowana do nagród Grammy. Dodatkowo za każdym razem zwraca na siebie uwagę wymyślnymi stylizacjami, którymi uwielbia szokować na czerwonym dywanie.
Wierni fani 37-latki doskonale wiedzą, że uwielbia ona cukierkowe kolory i bardzo odważne fasony. Nie sposób wymienić wszystkie pomysłowe stylizacje amerykańskiej gwiazdy. Teraz kolejne z nich zaprezentowała w najnowszej kampanii reklamowej serwisu Pyszne.pl, która pojawi się w sieci już 18 maja 2022 roku.
Zobacz także: Katy Perry zachwyca ciałem 5-dni po porodzie!
Dodajmy, że serwis Takeaway.com, będący właścicielem Pyszne.pl, kupił Just Eat, firmę notowaną na brytyjskiej giełdzie. Dzięki temu powstała jedna z największych na świecie spółek zajmujących się dostawą jedzenia “na telefon”.
W sieci pojawiła się zapowiedź współpracy amerykańskiej gwiazdy z Just Eat. Katy Perry jak zawsze zrobiła to w swoim stylu. Kampania utrzymana jest w słodkim, cukierkowym klimacie. Artystka, która nie boi się kontrowersyjnych stylizacji tym razem pokusiła się nawet o wystąpienie z wałkami, czy ogromnym żółtym serem na swojej głowie.
“Nie uwierzysz, kto zaprosił nas na kolację. To Katy Perry! Startujemy 18.05.2022 🍦🍕”- czytamy na oficjalnym profilu Pyszne.pl.
Fani gwiazdy nie ukrywają, że nie mogą się już doczekać nowego projektu, którego podjęła się Perry. Dodajmy, że w 2020 roku w kampanii Just Eat pojawił się amerykański raper Snoop Dogg, a reklamę obejrzało w serwisie YouTube ponad 17 milionów internautów.
Did Somebody Say Just Eat
“Ring ding dong,
ring a ding ding ding dong
Did Somebody Say Just Eat
Want my curry in a hurry (medium spice)
Extra sauce on the low (boo won’t know)
And I want acai Yeah, yeah, yeah when
I’m ordering delivery A little sushi while
I watch a movie Papaya salad while
I sing a ballad Need some ice cream, make it a swirl Gotta treat this California girl
When you’re running low there’s only one place to go
Cuz I get what I want, when I want it Margherita with extra cheese on it
Download now all I gotta do is pull out my phone
Easy 1, 2, 3 … mocha-whip triple-shot,
it means a latte to me
Back from the club (sandwich)
Eating subs in the tub (famished)
Spicy chicken when I’m ready
Bon appetit from me, Katy Perry
Did Somebody Say Just Eat “
Korzystacie z serwisu Pyszne.pl?
Źródło: Instagram Katy Perry / Pyszne.pl