Adam Zdrójkowski ma swój własny biznes! Nie zgadniecie w jakiej branży!

8 maja 2019
Przez: : M.S.

Adam Zdrójkowski jakiś czas temu otworzył swój własny biznes. Najwidoczniej zdaje sobie sprawę, że jego kariera nie musi trwać wiecznie i postanowił zabezpieczyć się na przyszłość. Zobacz, co takiego wymyślił młody gwiazdor!

Niewątpliwie kariera Adama Zdrójkowskiego nabiera tempa. Znany z roli Kuby Boskiego w „rodzince.pl” młody aktor, po udziale w programie tanecznym TVP „Dance Dance Dance” ma teraz swoje pięć minut. Aktor jakiś czas temu wyznał, że wraz ze swoją dziewczyną, Wiktorią Gąsiewską zamierza zdawać na studia do Akademii Teatralnej. Ukochana Adama postanowiła nawet poczekać na swojego chłopaka, który jest rok od niej młodszy, by wspólnie udać się na wymarzone studia. Jak się jednak okazało Zdrójkowski nie jest tak zdeterminowany jak Wiktoria i w tym roku postanowił odłożyć maturę na za rok, o czym już pisaliśmy.

„Oboje chcemy zdawać do Akademii Teatralnej , ale ja nie mam parcia, by się tam dostać i nie będę tonąć we łzach, jeśli ten plan się nie powiedzie.” – oznajmił w rozmowie z „Flesz” jakiś czas temu aktor.

Jego partnerka jednak wyznała, że studia teatralne to jej marzenie:

„Marzę o nauce w Akademii Teatralnej. Rozpoczęłam już nawet przygotowania do egzaminów, które nie należą do najłatwiejszych – ujawnia. Chciałabym zostać zawodowa aktorką, ale jeśli los zechce inaczej, wtedy pomyślę o innej profesji. Adam ma plany B i C na życie. Podziwiam to i cenię, aktorstwo to zawód bardzo nieprzewidywalny. Biorąc pod uwagę nasz młody wiek, wydaje się, że każdemu z nas potrzebna jest jakaś alternatywa.” – wyznała Wiktoria.

Jak widać Adam jest dość ostrożny i zdaje sobie sprawę, że jego kariera wiecznie trwać nie będzie, więc swoje ciężko zarobione dotąd pieniądze postanowił zainwestować we własny biznes.

Wraz ze swoim wspólnikiem otworzył drink bar przy ulicy Koszykowej w Warszawie. Jest ta bardzo prestiżowa okolica, w której znajdują się najpopularniejsze restauracje.   Lokal z drinkami nazywa się „Rykowisko”, a jego głównym hasłem jest „Ryknij z nami”.

„Mamy 60 smaków do wyboru, ale chcielibyśmy, aby w karcie było ich sto. Wszystkie testowaliśmy razem z Adamem i naszymi znajomymi. Jesteśmy też w stanie zrobić shota według preferencji smakowych klienta…Większość shotów jest na bazie wódek smakowych i Jegermeistera. Dosłownie kilka kompozycji jest na bazie czystej wódki”- wyznał wspólnik Adama.

Wierzymy w sukces tego miejsca i tego też życzmy Adamowi!

Udostępnij Facebook instagram

Zostaw komentarz

Kliknij by zamknąć i wrócić do strony głównej