Afera w Biedronce! Jedna z klientek sprawę poruszyła w mediach. Chodzi o dziecko, które inna kobieta przewoziła w wózku na zakupy. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że maluch chodził po wózku w butach. Według zgłaszającej sprawę, jest to wysoce niehigieniczne i załoga sklepu na takie zachowanie powinna reagować. W sieci wybuchła burza. Internauci twierdzą, że wózki i tak są brudne, więc nie ma sensu roztrząsać tej sytuacji. Inni zgadzają się z oburzoną kobietą. Sprawę komentuje sam sklep.
Jedną z klientek sieci sklepów Biedronka zbulwersowała sytuacja, której świadkiem była w Bydgoszczy. Właśnie tam, w jednym z popularnych marketów, matka swoje dziecko przewoziła w wózku na zakupy. Jej pociecha natomiast miała na sobie buty i chodziła po całym koszyku. Według zgłaszającej sprawę, taka sytuacja powinna być niedopuszczalna, a zareagować na nią powinni pracownicy. Wszystko przez to, że jest to niehigieniczne, gdyż w koszach na zakupy przewozi się przede wszystkim żywność.
Słowa rozgoryczonej kobiety cytuje portal dziennikbaltycki.pl. Przeczytać można je poniżej:
Dziecko chodziło sobie po tym koszu, a przecież przewozi się w nim także jedzenie. Matka robiła zakupy w różnych częściach sklepu, a dziecko cały czas było w tym koszyku i nikt w sklepie nie zwrócił uwagi, że tak nie wolno. To nie jest higieniczne, dlatego – tym bardziej – sklep powinien zareagować.
Całą sytuację skomentowały także władze popularnego marketu. Na jej temat wypowiedział się Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej. Jego słowa także podaje dziennikbaltycki.pl, a ich treść brzmi następująco:
Biedronka to sieć, w której zakupy robią całe rodziny. Dlatego szczególnie zależy nam na tym, aby wszyscy nasi klienci, w tym również najmłodsi, czuli się komfortowo w naszych sklepach. Zapraszając wszystkich na rodzinne zakupy, na drzwiach wejściowych sklepów – w tym tej konkretnej placówki w Bydgoszczy – przypominamy, jak w prawidłowy sposób przewozić dzieci w wózkach na zakupy. Jednak wiele zależy tu od samych klientów – ich kultury osobistej oraz wyczulenia na kwestie higieny. Niezależnie od tego, dodatkowo uczulimy personel wspomnianego sklepu, aby przypominał klientom, jak korzystać z wózka podczas zakupów z dzieckiem.
źródło zdjęcia: dziennikbaltycki.pl