Basia Kurdej-Szatan kończy współpracę z Play? W sieci pojawiły się doniesienia, że aktorki nie zobaczymy już w popularnej reklamie sieci komórkowej. Głos w sprawie zabrała osoba pracująca w tej branży.
Barbara Kurdej-Szatan urodziła się 22 sierpnia 1985 roku w Opolu. Jest znaną polską aktorką, prezenterką i osobowością medialną. Największą rozpoznawalność przyniósł Basi występ w reklamie sieci komórkowej Play. Aktorka od 2013 występuje w roli konsultantki ds. sprzedaży w serii spotów reklamowych „Gwiazdy przeszły do Play” z udziałem różnych celebrytów. Od tamtego momentu kariera aktorki prężnie się rozwija. Co więcej, Kurdej-Szatana jest laureatką trzech Telekamer dla najlepszej aktorki oraz Złotej Telekamery. Ponadto, pracowała dla Telewizji Polskiej – grała w serialu „M jak miłość” oraz prowadziła programy rozrywkowe i wydarzenia medialne.
Zobacz także: Kurdej Szatan prezentuje ciążowe krągłości na szczycie Kasprowego! Cudowny widok!
W ostatnim czasie o Basi mówi się głównie w kontekście ciąży. Aktorka wielokrotnie powtarzała, że chciałaby powiększyć swoją rodzinę. Odkąd wiadomość o kolejnym dziecku wyszła na jaw, Kurdej-Szatan publikuje coraz to nowsze zdjęcia pokazujące przebieg jej ciąży. Rozwiązanie zbliża się wielkimi krokami. Wiadomo już, że będzie to synek o imieniu Henryk.
Basia występuje w reklamach Play już od blisko 7 lat. Jak informuje Pudelek, już wkrótce może się to zmienić. Okazuje się, że istnieje duże prawdopodobieństwo zakończenia tej współpracy.
“Blondynka i szatyn” są świetni, wspaniale się z nimi współpracuje. Basia sprawiła, że o reklamie zawsze dużo się mówiło i ona sama dzięki niej zrobiła karierę. Ale każdy, nawet najlepszy pomysł, co jakiś czas trzeba odświeżyć. I takiego odświeżenia potrzebuje kampania Playa” – poinformowała osoba związana z branżą reklamową.
Co więcej, informatorzy Pudelka twierdzą, że badania wskazują, iż nowe reklamy bez udziały Basi oglądają się równie dobrze.
“Pojawiły się plany zakończenia współpracy z Basią i Maćkiem. W ostatniej reklamie z Kamilem Bednarkiem już ich nie było i widzowie dobrze zareagowali. Badania focusowe wykazały dobre przyjęcie tego spotu” – donosi informator Pudelka.
Wyobrażacie sobie reklamy Play bez udziału Basi?