Rossmann zmienia zasady – skraca czas odbioru zamówienia!

11 kwietnia 2020
Przez: : MC

Jedna z najpopularniejszych drogerii wprowadziła jakiś czas temu możliwość zakupów online, a następnie odebrania ich w wybranym punkcie. Najnowsze informacje donoszą, że Rossmann zmienia zasady.

Zakupy w trakcie pandemii koronawirusa

W czas panującej pandemii koronawirusa każde wyjście do sklepu jest w pewnym stopniu utrudnione. Wiele marketów chcąc ułatwić zakupy swoim klientom uruchomiło sprzedaż online. Dokładnie tak samo postąpiła jedna z najpopularniejszych drogerii w Polsce – Rossmann. Do tej pory swoje zamówienie należało odebrać w wybranym punkcie w ciągu 72 godzin, jednak najnowsze informacje donoszą, że skrócono ten czas.

Zobacz także: Wielka wyprzedaż perfum w Rossmannie

Rossmann zmienia zasady

Drogeria wprowadziła kolejne zmiany, które dotyczą skróconego czasu odebrania swojego zamówienia złożonego przez aplikację lub stronę internetową. Nowe zasady zostaną wprowadzone w życie już 14 kwietnia. Każda osoba będąca w Klubie Rossmann otrzymała wiadomość o treści:

“Drogi Kliencie,
portalu rossmann.pl opublikowaliśmy nowy regulamin drogerii internetowej Rossmann. Nowy Regulamin wejdzie w życie 14.04.2020 roku. Zmiana dotyczy maksymalnego czasu, w którym Klient jest zobowiązany do odebrania zamówienia internetowego w przypadku wyboru opcji odbioru w sklepie Sprzedawcy z 72h na 48h.”

Każda osoba składająca zamówienie online będzie musiała je odebrać z punktu w ciągu 48h. Warto wspomnieć, że ten sposób zakupów przypadł do gustu wielu klientom, a jego popularność coraz bardziej rośnie. Być może zmiany wynikają z za dużej ilości odłożonych paczek, które czekają na odbiór.

Warto również wspomnieć, że Rossmann wprowadził opcję dowozu zakupów do domu. W regulaminie Rossmanna, a dokładnie w §5, w punkcie 5 czytamy:

“Dostawa Produktów do Klienta nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia przez Klienta Zamówienia. W przypadku wyboru przez Klienta opcji odbioru w sklepie Sprzedawcy, oznacza to, że w ww. terminie Produkty zostaną skompletowane i Zamówienie będzie oczekiwać na odbiór. Klient jest zobowiązany odebrać tak przygotowane w sklepie Zamówienie, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania wiadomości e-mail zawierającej informację, że Zamówienie jest gotowe do odbioru. Jeżeli Klient nie odbierze zamówienia w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim, zamówienie zostanie anulowane. W przypadku wyboru, jako sposobu dostawy przesyłki kurierskiej, kurier podejmie dwie próby doręczenia Zamówienia.”

Warto zaznaczyć, że koszt dostawy zakupów do domu to 13 zł.

Co sądzicie o zmianach wprowadzonych przez Rossmann? Korzystacie z zakupów online?

źródło: rossmann.pl, Instagram Rossmannpl

Udostępnij Facebook instagram

Zostaw komentarz

Kliknij by zamknąć i wrócić do strony głównej