Sephora wprowadza prywatne konsultacje online dla swoich klientów. Tylko 14 i 15 kwietnia eksperci będą odpowiadać na Messengerze na zadawane im pytania.
Sephora jest francuską siecią sklepów specjalizującą się w sprzedaży kosmetyków oraz perfum. Na całym świecie mają ponad 500 punktów, w których można nabyć perfumy, akcesoria i kosmetyki do makijażu, pielęgnacji włosów, ciała czy kąpieli. W swojej ofercie mają aż 186 marek! W Polsce pierwsza Sephora otworzyła się już 1999 roku. Obecnie w naszym kraju znajduje się aż 93 sklepów tej sieci.
Zobacz także: Ulubiony podkład Weroniki Rosati
Na samym początku warto wspomnieć, że z powodu panującej pandemii koronawirusa, wiele sklepów wprowadziło zmiany dotyczące zakupów. Jedną z takich drogerii jest Rossmann, który wprowadził możliwość zakupów online i odbioru w dowolnym punkcie. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ.
Sephora już 3 tydzień zbiera fundusze na pomoc w walce z koronawirusem. 100% dochodu ze sprzedaży wybranych produktów przekazywane są w formie darowizny na konto zbiórki Fundacji Siepomaga: https://www.siepomaga.pl/koronawirus. Produkty wspierające zbiórkę zmieniają się w każdy wtorek.
Tym razem Sephora organizuje konsultacje online z ekspertami! Akcja trwa 14 i 15 kwietnia, a porady będą odbywać się przez Messenger. Na Instagramie drogerii czytamy:
“Prywatna konsultacja z ekspertami Sephora bez wychodzenia z domu? Tak! 14 i 15 kwietnia na Wasze pytania na Messengerze będą odpowiadać nasi specjaliści z południowej części Polski 👏 Rozpoczynając rozmowę z Sephora (PL) napiszcie, że macie #PytanieDoEksperta. Czekamy na Was na naszym profilu na FB jak zawsze w godzinach 11:30 – 13:30!”
Skorzystacie z konsultacji z ekspertami Sephory? Co sądzicie o takiej akcji?
źródło: Instagram Sephorapolska