Uwaga! Skażone mięso w Lidlu! GIS wydał komunikat

27 marca 2024
Przez: : M.J

W ostatnich dniach Główny Inspektorat Sanitarny (GIS) ponownie podniósł alarm dotyczący bezpieczeństwa produktów spożywczych. Tym razem problem dotyczy wyrobów mięsnych oferowanych w popularnej sieci sklepów Lidl. Po wykryciu zanieczyszczenia elementami plastiku, sklep podjął natychmiastowe działania, wycofując z rynku zanieczyszczony produkt.

Burgery wołowe marki RZEŹNIK skażone

Ogłoszenie GIS wywołało obawy klientów co do jakości oferowanych artykułów spożywczych. Jak podaje raport, w jednej partii burgera wołowego marki RZEŹNIK, sprzedawanego w opakowaniu dwóch porcji, stwierdzono obecność plastikowych fragmentów. Numer podejrzanej partii to 01279024, a termin ważności do spożycia mija 29 marca 2024 roku.

ZOBACZ TAKŻE: Pilny komunikat! Wykryto skażone mięso w Biedronce! Natychmiast je wyrzuć!

Skażone mięso w Lidlu / fot. GIS.

Producentem tego kontaminowanego wyrobu mięsnego jest Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o. o., zlokalizowany przy ulicy Dworcowej 47D, 63-200 Jarocin, natomiast dystrybutorem jest Lidl sp. z o. o. sp. k., z siedzibą przy ulicy Poznańskiej 48, 62-080 Jankowice, Tarnowo Podgórne.

Skażone mięso w Lidlu / fot. GIS.

W odpowiedzi na zaistniałą sytuację, Lidl podjął szybkie działania, wycofując zanieczyszczoną partię produktu ze swoich sklepów. Komunikat skierowany do klientów został umieszczony w placówkach handlowych oraz opublikowany na stronie internetowej sieci. Ponadto, w sklepach pojawiły się afisze informujące o problemie.

Komunikat Lidla

Niezależnie od tego, czy klient posiada paragon, zwrócenie produktu jest możliwe w każdym sklepie Lidl. Zachęca się konsumentów do tego, by nie spożywali produktów z podejrzanej partii ze względów bezpieczeństwa.

Warto podkreślić, że organy odpowiedzialne za kontrolę żywności wraz z producentem prowadzą obecnie śledztwo w celu wyjaśnienia okoliczności zaistniałego incydentu. W związku z tym zaleca się zachowanie szczególnej ostrożności oraz informowanie się o ewentualnych aktualizacjach dotyczących sytuacji.

Należy pamiętać, że bezpieczeństwo i zdrowie klientów są priorytetem, dlatego też wszelkie podejrzenia dotyczące jakości produktów spożywczych należy zgłaszać natychmiast, aby uniknąć potencjalnych zagrożeń dla zdrowia.

Źródło: GIS

Udostępnij Facebook instagram

Zostaw komentarz

Kliknij by zamknąć i wrócić do strony głównej