Połącz się z nami

Agnieszka Kaczorowska: „współpracuję z markami czerpiąc z tego korzyści majątkowe”! Szczery wpis!

Agnieszka Kaczorowska

Z życia gwiazd

Agnieszka Kaczorowska: „współpracuję z markami czerpiąc z tego korzyści majątkowe”! Szczery wpis!

Agnieszka Kaczorowska jest niezwykle aktywna w social mediach, a ponadto prowadzi wiele współprac ze znanymi markami. Aktorka odpowiedziała na zarzuty swoich obserwujących związane z licznymi reklamami.

Agnieszka Kaczorowska- Pela urodziła się 16 lipca 1992 roku w Warszawie. Jest polską tancerką, aktorką, choreografką i prezenterką telewizyjną. W 2010 roku wygrała Młodzieżowe Mistrzostwa Świata w Tańcach Latynoamerykańskich, a 5 lat później zwyciężyła w „Tańcu z gwiazdami”. Swoją popularność zawdzięcza głównie roli Bożenki w „Klanie”. Wystąpiła również w serialu „Na dobre i na złe”. Jest założycielką szkoły tańca „Danceworld by Agnieszka Kaczorowska”. 2 lata temu wyszła za mąż, a w lipcu 2019 urodziła córkę Emilkę.

Reklamy na Instagramie

Agnieszka Kaczorowska bardzo prężnie rozwija swój profil na Instagramie. Warto wspomnieć, że obserwuje ją ponad 332 tys. osób. Aktorka chwali się nie tylko kosmetykami czy akcesoriami, ale ostatnio pokazała również w jaki sposób urządziła pokój swojej córeczki. Pisaliśmy o tym TUTAJ.

Ze względu na to, że współprac ciągle przybywa, tancerka postanowiła napisać o tym post. Otwarcie przyznała się, że czerpie korzyści materialne w zamian za reklamy. Napisała:

„Moja marka osobista to moja firma, na którą pracuję od ponad 20 lat, z czego ostatnie kilka bardzo świadomie. Sukcesy, które osiągnęłam w różnych dziedzinach, pozwoliły mi na to, aby mieć pewną popularność, a co za tym idzie, grono ludzi, którzy mnie obserwują. Wielu z nich czeka na moje polecenia, inspiracje na różnych płaszczyznach.
Nie ukrywam, że współpracuję z markami czerpiąc z tego korzyści majątkowe.”

View this post on Instagram

"O nie, znowu reklama."🤷‍♀️ W takiej lub innej formie czytam czasem tutaj komentarze dotyczące mojej współpracy z markami. Chciałoby się odpowiedzieć: „O nie, idź na policję, bo przecież to zbrodnia reklamować jakiś produkt, markę czy usługę”, ale zanim pójdziemy w sarkazm, zmierzmy się z faktami. ________ Moja marka osobista to moja firma, na którą pracuję od ponad 20 lat, z czego ostatnie kilka bardzo świadomie. Sukcesy, które osiągnęłam w różnych dziedzinach, pozwoliły mi na to, aby mieć pewną popularność, a co za tym idzie, grono ludzi, którzy mnie obserwują. Wielu z nich czeka na moje polecenia, inspiracje na różnych płaszczyznach. Nie ukrywam, że współpracuję z markami czerpiąc z tego korzyści majątkowe. Najczęściej posty tego typu mają odpowiednie hasztagi typu #WspółpracaNazwaMarki . Jest również wiele postów na których oznaczam marki tak po prostu, z uwagi na to, że nie mam wystarczająco czasu, aby potem odpisać na mnóstwo wiadomości oraz komentarzy z pytaniami.💪🏻 Ależ czy jeśli oznaczyłam kto zrobił dane zdjęcie z szacunku do autora i jego praw autorskich, to również reklama? 🤔W sumie macie rację, TAK❗️ I mam nadzieję, że ten zdolny człowiek, dzięki takiej fotografii, będzie miał więcej zleceń… ale dlaczego postrzegacie to jako reklamę w sposób negatywny? Kompletnie nie rozumiem też co macie przeciwko reklamowaniu szczęścia, miłości i radosnego macierzyństwa… Mam wrażenie, że niektórzy postrzegają reklamowanie niczym kradzież, a to po prostu najczęściej praca i nie do końca taka łatwa jakby się mogło wydawać, ale o tym wiedzą tylko ci którzy są influencerami. ________ Reklama od zawsze jest dźwignią handlu, a faktem jest, że obecnie największy marketing jest w digitalu. Prognozy biznesowe także mówią o tym, że zdecydowana większość budżetów na reklamy przeniesie się na social media. Więc zrozumcie proszę wreszcie, że albo tak jak pogodziliście się z reklamami na billboardach czy w telewizji, musicie pogodzić się z reklamami na Instagramie. Jest jeszcze opcja usunięcia aplikacji bądź nie śledzenia profilu, który się po prostu wam nie podoba. To bardzo proste. _______ Ciąg dalszy w komentarzu…

A post shared by Agnieszka Kaczorowska-Pela (@agakaczor) on

Burza w komentarzach

Jak wiadomo, wiele osób w sieci otwarcie i w bardzo dosadny sposób wyraża swoje nieprzychylne opinie. Tak było również w tym przypadku. Posypało się wiele komentarzy typu:

„Skoro tak to wytlumacz prosze dlaczego reklamowalas wczesniej kosmetyki dla niemowląt marki corine de farme a teraz dermy? Jednak tamte są juz zle? Te sa lepsze? Czy poprostu wiecej Ci zaplacili za wspolprace? 🤦‍♀️ „

Aktorka jednak w swoim poście dokładnie wytłumaczyła swoje działania:

„Reklama od zawsze jest dźwignią handlu, a faktem jest, że obecnie największy marketing jest w digitalu.
Prognozy biznesowe także mówią o tym, że zdecydowana większość budżetów na reklamy przeniesie się na social media.
Więc zrozumcie proszę wreszcie, że albo tak jak pogodziliście się z reklamami na billboardach czy w telewizji, musicie pogodzić się z reklamami na Instagramie.
Jest jeszcze opcja usunięcia aplikacji bądź nie śledzenia profilu, który się po prostu wam nie podoba. To bardzo proste.”

Co sądzicie o współpracach gwiazd w social mediach?

Kliknij, aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Więcej w Z życia gwiazd

Do góry