Połącz się z nami

Dieta Anety Zając! Proste nawyki żywieniowe, które pozwolą osiągnąć upragnioną figurę!

Dieta Anety Zając

Zdrowie i dieta

Dieta Anety Zając! Proste nawyki żywieniowe, które pozwolą osiągnąć upragnioną figurę!

Aneta Zając w ostatnim czasie bardzo schudła. W jednym z wywiadów, który znalazł się w sieci okazało się, że zrzucenie zbędnych kilogramów nie było efektem drastycznych diet, a spożywaniem pełnowartościowych posiłków. Aneta zdradziła swój sposób na idealną sylwetkę.

Kim jest Aneta Zając?

Aneta Zając to polska aktorka, która przyszła na świat 19 kwietnia 1982 roku, co oznacza, że w tym roku skończy 39 lat. W czasach licealnych uczęszczała do Teatru Buffo. Ukończyła również szkołę muzyczną I stopnia im. Fryderyka Chopina w Warszawie. W 2006 roku została absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi.

Kariera aktorska Anety rozpoczęła się w roku 2000. To właśnie wtedy wystąpiła w serialu Na dobre i na złe. Następnie mogliśmy oglądać ją w takich produkcjach jak Plebania czy Pierwsza miłość.

Na swoim koncie ma również udział w popularnych programach telewizyjnych Jak oni śpiewają i Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami.

Media społecznościowe aktorki

Aneta prowadzi z wielkim zaangażowaniem swój profil w sieci, który znajdziecie pod nazwą @aneta_zajac_official. Każdy, kto śledzi media Anety, zauważył zapewne jej metamorfozę. Aktorka sporo schudła, a efekty widać na pierwszy rzut oka. Co jest tego zasługą? W jednym z wywiadów aktorka zdradziła swój sekret na perfekcyjną sylwetkę.

Zobacz także: Metamorfoza Anety Zając.

Dieta Anety Zając

Aneta w udzielonym wywiadzie dla Jastrząbpost przyznała, że udało jej się zrzucić aż 10 kilogramów. Wszystko to zasługa aktywności fizycznej oraz diety. Aktorka przyznała, że jada pięć pełnowartościowych posiłków w ciągu dnia. W jej diecie naczelnymi produktami są ryby, warzywa, owoce, ciemne pieczywo i orzechy. Aneta je również kasze. Szczególnie gryczaną i jaglaną:

„Staram się zjadać pięć pełnowartościowych posiłków dziennie. Są bardzo dobrze zbilansowane, jem orzechy, ciemne pieczywo, warzywa, ryby, owoce. Na śniadanie zwykle omlet lub warzywa z chlebem, na obiad mięso z warzywami, na kolację sałatę. Ostatnio jem bardzo dużo kasz, przede wszystkim gryczaną i jaglaną”

Skorzystacie z porad Anety Zając?

Kliknij, aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Więcej w Zdrowie i dieta

Do góry