Mata, czyli Michał Matczak to topowy gracz na polskiej scenie hip-hopowej. Tym razem młody raper postanowił nawiązać współpracę z fast foodem McDonald’s i… niezmiernie mu się to opłaciło. Poznajcie szczegóły!
Michał Matczak, czyli Mata to czołowy raper polskiej sceny hip-hopowej. Największą popularność przyniósł mu utwór Patointeligencja, a każdy kolejny w ekspresowym tempie stawał się hitem. Michał nie zatrzymuje się ani na moment i prężnie rozwija swoją karierę.
Zobacz także: Oburzające słowa dziennikarza – uderzył w twórczość Maty
Trzeba przyznać, że artysta wzbudza skrajne emocje, jednak jego fenomen prawdopodobnie jeszcze przez wiele lat nie zostanie pobty.
Fast food McDonald’s to jedna z największych sieci gastronomicznych na całym świecie. Firma ma na swoim koncie współprace z największymi gwiazdami, takimi jak Michael Jordan, Travis Scott czy koreański zespół BTS. Teraz przyszedł czas na Matę, który również doczekał się własnego zestawu. Premiera miała miejsce 18 października, a w jego składzie znajdziemy: potrójnego cheeseburgera, frytki i waniliową matcha latte. Fani Maty szturmem ruszyli do McDonald’s, by spróbować nowości. Opinie są skrajne, a co za tym idzie – jeszcze więcej ludzi postanowiło go przetestować, a o samym produkcie jest naprawdę głośno.
Niewątpliwie dużą ciekawość wzbudza informacja związana z gażą dla Maty. Oczywiście artystę wiąże umowa, a konkretna stawka nie jest znana, jednak ekspertka oraz partner Spotlight Agency w rozmowie z serwisem Na Temat powiedziała:
“Szacuję, że wynagrodzenie liczy minimum sześć zer, ponieważ artyści tego kalibru nie przyjmują zbyt wielu współprac, a ekskluzywność w zakresie utożsamiania ich z marką podlega dodatkowej wycenie. Trudno jednak określić dokładną kwotę, bo nie wiemy, na jaki okres planowana jest kampania oraz jaki jest pełen zakres wykorzystania wizerunku Maty” – powiedziała Olivia Drost.
Próbowaliście już zestawu Maty?
źródło: Na Temat, Instagram Maty