Kaczorowska i Pela świętują rocznicę ślubu! Towarzyszy im córeczka!

7 września 2019
Przez: : J.J

Kaczorowska i Pela świętują swoją pierwszą rocznicę ślubu. Miejsce wybrali wyjątkowe bowiem pojechali do Włoch, gdzie doszło do zaręczyn! Zobaczcie zdjęcia zakochanych!

View this post on Instagram

A post shared by Telemagazyn (@telemagazyn)

Agnieszka i Maciej to jedna z najbardziej zakochanych par. Małżeństwo od momentu zaślubin emanuje miłością i wielkim szczęściem. W lipcu bieżącego roku para została rodzicami, o czym pisaliśmy tutaj. Na świat przyszła ich córeczka – Emilka.

W momencie przyjścia na świat swojego potomstwa świat młodych rodziców wywrócił się do góry nogami. Na swój profil na Instagramie świeżo upieczona mama często dodaje zdjęcia ze spacerów czy innych aktywności z całą rodzinką. Choć jak już wspomnieliśmy życie Agnieszki bardzo się zmieniło młoda mama nadal jest aktywna zawodowo.

Kaczorowska i Pela świętują rocznicę ślubu!

Bycie mamą nie przeszkodziło Agnieszce w podróżowaniu. Obecnie aktorka wraz z mężem Maciejem przebywa poza granicami kraju. Małżeństwo przebywa we Włoszech, a dokładniej w gorącej Toskanii. Para udała się tam by świętować swoją pierwszą rocznicę ślubu.

Od kilku dni Agnieszka dzieli się z fanami relacjami i zdjęciami z wyjazdu. Jak podała w swojej relacji:

“Ruszyliśmy w naszą rocznicową podróż. Jedziemy do ukochanych Włoch! Co prawda nie w miejsce, gdzie rok temu braliśmy ślub, ale tam gdzie się zaręczyliśmy, czyli… nad piękne jezioro Como”

“Kochani, mamy dzisiaj pierwszą rocznicę ślubu. Jesteśmy w Bellagio, w bardzo urokliwej miejscowości nad jeziorem Como. Chodzimy, spacerujemy, zaraz idziemy na nasz rocznicowy obiad. Wydaje mi się, że w bardzo wyjątkowym miejscu.”

Oczywiście nie mogło zabraknąć wśród nich – córeczki Emilki. Agnieszka nie opuszcza swojej malutkiej 2-miesięcznej córeczki na krok!

“Emi, nasza dzielna podróżniczka sobie właśnie teraz śpi, dlatego mam szansę nagrać dla Was to story. Więcej będę wrzucać później.”

Jesteśmy pod wielkim wrażeniem szczęśliwej rodzinki. Czekamy na dalsze relacje z włoskiej podróży!

Udostępnij Facebook instagram

Zostaw komentarz

Kliknij by zamknąć i wrócić do strony głównej