Rak piersi to poważny problem, który dotyka wielu kobiet. Estée Lauder Companies od wielu lat zachęca wszystkich do działania na rzecz walki z rakiem piersi. Olivier Janiak oraz Magdalena Boczarska wzięli udział w kampanii Estée Lauder.
WITTCHEN jest wieloletnim partnerem Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. Wspiera działania Estée Lauder i produkuje akcesoria, które są przeznaczone dla Kampanii Różowej Wstążki. Specjalnie dla nich tworzy na przykład różowe portfele. Oprócz tego, różne marki dołączają do tej akcji. Wypuszczają limitowaną kolekcję i zachęcają swoich klientów do zakupienia specjalnie oznakowanej rzeczy. Dochód przekazują na badania naukowe nad rakiem piersi u kobiet.
Rak piersi to poważny problem, obok którego ciężko przejść obojętnie. Z tego też powodu Olivier Janiak postanowił wziąć udział w kampanii Estée Lauder. Na swoim Instagramie zamieścił zdjęcie, na którym promuje badanie piersi:
Co 15 sekund gdzieś na świecie diagnozowany jest rak piersi. Pamiętajcie Drogie Panie proszę o samobadaniu i profilaktyce. A Panowie przypominajcie swoim Kobietom o badaniach nie tylko w tym miesiącu.
Październik to miesiąc walki z rakiem piersi.
Oprócz tego, wspomniał o akcji Estée Lauder, zachęcając do wzięcia udziału w kampanii:
Estee Lauder i ich słynną akcje zapewne znacie, wiecie więc jak wspólnie pomagać. Kupując jeden z produktów oznaczonych Różową Wstążką. % z ich sprzedaży zasili fundusz na rzecz badań nad rakiem piersi prowadzony przy Uniwersytecie Pomorskim w Szczecinie.
Nadzieja na odkrycie leku jednoczy nas wszystkich! @esteelaudercompanies #TimetoEndBreastcancer #CzasPokonaćRakaPiersi
Nie tylko Olivier Janiak postanowił wziąć udział w kampanii Estée Lauder. Magdalena Boczarska również wspiera działania i postanowiła uświadomić o zagrożeniach, jakie stwarza rak piersi:
Co 15 sekund gdzieś na świecie u jednej z nas diagnozowany jest rak piersi. Chociaż czasem się boimy, bo to ludzkie, musimy pamiętać o profilaktyce i samobadaniu. Dla dobra naszego i naszych bliskich. @esteelauder od lat angażuje się w kampanię na rzecz Walki z Rakiem Piersi. Dochód ze sprzedaży limitowanej linii produktów oznaczonych Różową Wstążką zasili fundusz na rzecz badań nad rakiem piersi prowadzonych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Przyłączcie się do akcji i przekażcie ją dalej!
@esteelaudercompanies #timetoendbreastcancer #czaspokonaćrakapiersi @zuzakrajewska
źródła zdjęć: Instagram