Połącz się z nami

Ciężarna Lewandowska pokazuje, jak ćwiczyć w ciąży! Spora dawka motywacji!

Zdrowie i dieta

Ciężarna Lewandowska pokazuje, jak ćwiczyć w ciąży! Spora dawka motywacji!

Ania Lewandowska nie zapomina o aktywności fizycznej nawet w ósmym miesiącu ciąży. Brzuszek, który jest już całkiem sporych rozmiarów, nie stoi na przeszkodzie do wykonania codziennego treningu! Zobaczcie, tę dawkę motywacji! Ciężarna Lewandowska pokazuje, jak ćwiczyć w ciąży!

View this post on Instagram

We have exceeded over 1,000,000‼ users! @diet_training_by_ann Super proud!!!💥💥💥💥 App is available in three languages ​​🇵🇱 🇬🇧 🇩🇪 ✅Trainings: around 40 training plans. For both men and women, as well as for couples! With or without equipment. ___________________________ Właśnie pracuję nad kolejnym WYZWANIEM, które zaproponuję Wam już w MARCU. Jesteście ciekawi? 🤗 Aktywowanie do zdrowego stylu życia od dawna jest moją pasją! To główny powód, dla którego powstała aplikacja @Diet_Training_by_Ann . ✅Dla kogo: dla wszystkich, którzy potrzebują bodźca do zmiany, chcą zmienić swoje życie na zdrowsze, szczęśliwsze. ✅Ilość pobrań: to jest ewenement! Moją aplikację pobrało już ponad 1️⃣ MILION Użytkowników! Ta liczba ciągle rośnie❤ ✅Treningi: ok. 4️⃣0️⃣nieszablonowych planów treningowych, na wszystkich poziomach zaawansowania. Zarówno dla kobiet i mężczyzn, a także dla par! Ze sprzętem lub bez. ✅Zdrowa, skuteczna dieta dopasowana indywidualnie, na podstawie parametrów Użytkownika. Z różnymi wykluczeniami. 4️⃣ rodzaje, w tym VEGE (też dopasowana) ✅Efekty korzystania: całe mnóstwo! Autentyczne historie. ✅Ciągły rozwój: coraz więcej udogodnień, zawsze o krok przed konkurencją, najnowsza funkcjonalność w app to TWOJE NAWODNIENIE, które kontroluje ilość uzupełnianych płynów! ✅Cel: Motywowanie kolejnych osób do zmiany! ▶️ moja aplikacja w tej chwili posiada największą w Polsce bazę planów treningowych, i to w 3️⃣ językach 🇵🇱 🇬🇧 🇩🇪 Trwaj misjo! #annalewandowska #photo @szulcworks dla @4f_official #work #scenografia @piotrekstachurski @stor9_ #hair @dudahairdesign #makeup @patrycjadobrzenieckamakeup #healthyteam

A post shared by 𝐀𝐧𝐧𝐚 𝐋𝐞𝐰𝐚𝐧𝐝𝐨𝐰𝐬𝐤𝐚 (@annalewandowskahpba) on

Ania Lewandowska wraz z mężem Robertem oraz córką Klarą tworzą szczęśliwą rodzinę. Małżeństwo chętnie wyjeżdża na egzotyczne wakacje, gdzie ładuje przysłowiowe baterie na kolejne wyzwania zawodowe, czym często dzieli się w mediach społecznościowych.

Ania i Robert spodziewają się drugiego dziecka, które przyjdzie na świat już niebawem – trenerka jest w ósmym miesiącu ciąży, a jej brzuszek jest już coraz większych rozmiarów.

Niedawno Ania podzieliła się nagraniem, na którym ćwiczy pomimo swojego stanu. Trzeba przyznać, że forma trenerki jest godna podziwu. Wydaje się, jakby Ania w ogóle nie przytyła, a jedyne co uległo zmianie to jej rosnący brzuszek. TUTAJ możecie zobaczyć, jakie ćwiczenia są bezpieczne dla ciężarnych kobiet i ich pociech.

View this post on Instagram

Z drobnym wyprzedzeniem przygotowałam Wam, drogie przyszłe mamy, bardzo ważny post. KOLEJNY POST Z CYKLU "CIĄŻA". Planowo, miał pójść po moim powrocie z obozów, ale coraz częściej zadajecie mi pytania o 👉 trenowanie mięśni brzucha w ciąży. Czy robić klasyczne brzuszki angażujące mięśnie proste brzucha? 🤰🏽 Zdecydowanie NIE!!!⛔ Ciąża to nie jest czas na tego typu trening z dwóch powodów. (O kresie białej pisałam na blogu www.hpba.pl) 1. Mięśnie ciążowego brzucha naturalnie ulegają rozciąganiu, a ćwiczenia dodatkowo spowodują rozejście mięśni prostych brzucha. A mięśnie skośne? Jak wiadomo nie da się ich ćwiczyć bez angażowania mięśni prostych…🤷‍♀️ 2. Nie zaleca się także wykonywania ćwiczeń w drugim trymestrze ciąży. Wówczas macica oraz dziecko powiększając się uciska żyłę dolną biegnącą wzdłuż kręgosłupa, co może spowodować niedotlenienie maleństwa (niektóre kobiety mogą czuć dyskomfort oraz zawroty głowy w tej właśnie pozycji) Najbezpieczniejszą pozycją w treningu jest leżenie na boku. 3.Dodatkowo, ćwiczenia mięśni prostych brzucha wymagają parcia zwiększającego ciśnienie w klatce piersiowej (śródpiersiowe) oraz w jamie brzusznej (śródbrzuszne) – mogą spowodować przedwczesny poród, a w pierwszych miesiącach ciąży nawet poronienie. Ćwiczymy jedynie mięśnie głębokie oraz dna miednicy. Jeśli kobieta zauważy pierwsze symptomy ROZEJŚCIA SIĘ MIĘŚNI PROSTYCH BRZUCHA, to powinna się skonsultować z lekarzem lub rehabilitantem/fizjoterapeurą i zaczerpnąć fachowej wiedzy jak zatrzymać proces i wzmocnić mięśnie brzucha. ➡️Polecam szczególnie fizjoterapeute uroginekologa🙌🙌🙌🙌🙌 PAMIETAJCIE, ŻE KAŻDA CIĄŻA JEST INNA I POTRZEBUJE INDYWIDUDALNEGO PODEJŚCIA 🙌🙏 Ostrożności nigdy za wiele mamusie ❤️🤰🏽całuje #ann #healthyteam #healthymom #mom #pregnantworkout #pregnant #6monthsoregnant #fit

A post shared by 𝐀𝐧𝐧𝐚 𝐋𝐞𝐰𝐚𝐧𝐝𝐨𝐰𝐬𝐤𝐚 (@annalewandowskahpba) on

Ciężarna Lewandowska pokazuje, jak ćwiczyć w ciąży! Spora dawka motywacji!

Dziś, Ania w jeszcze bardziej zaawansowanym stanie postanowiła podzielić się kolejnym nagraniem, na którym robi to, co najbardziej lubi – czyli ćwiczy! Ania, tym samym, zachęciła wszystkie przyszłe mamy do prowadzenia aktywnego trybu życia! Dodała, że najważniejsze jest, aby obciążenia treningowe zawsze dostosowywać do tego, jak się czujemy oraz do wielkości brzuszka.Trenerka zapowiedziała również swój specjalny program dla kobiet w ciąży, który pojawi się już za dziesięć dni i podzieliła się najważniejszymi zasadami, których trzeba przestrzegać podczas treningu:

„Zachęcam wszystkie przyszłe MAMUSIE do prowadzenia aktywnego trybu życia (jeśli tylko lekarz prowadzący nie widzi przeciwwskazań☝️) Proponowane ĆWICZENIA wykonuję w 8 miesiącu ciąży🤰🏻, PAMIĘTAJ, aby obciążenie treningowe zawsze DOSTOSOWYWAĆ do SWOJEGO samopoczucia i wielkości brzuszka🤗 JUŻ 20.03 NOWY DUŻY PROGRAM DLA KOBIET W CIĄŻY – DOSTĘPNY W APP. @DIET_TRAINING_BY_ANN NA KAŻDY TRYMESTR CIĄŻY 🙌
______________________________
Najważniejsze zasady ćwiczeń (obszerny post opisujący każdy tydzień znajdziecie na blogu,🥰) 1. Ćwiczenia wykonujcie po uzyskaniu zgody od lekarza.
2. Pamiętajcie o odpowiednim nawodnieniu
3. Nie unoście rąk powyżej linii barków. Wzrost ciśnienia wewnątrzbrzusznego z uciskiem na żyłę główną dolną może powodować zaburzenie odpływu krwi z macicy. Może to poza zaburzeniami ukrwienia macicy i płodu powodować wystąpienie czynności skurczowej.
4. Niewskazane są głębokie przysiady.
5. Niewskazane są ćwiczenia, które wymagają dotknięcia palców u stóp.
6. Nie wykonujcie ćwiczeń wzmacniających mięśnie prostego brzucha (o tym szerzej pisałam na blogu)
7. Nie wykonujcie ćwiczeń oporowych w leżeniu na plecach (w 3 trymestrze) według ACOG wszystko zależy od wielkości brzucha oraz samopoczucia kobiety.
Pozycja na wznak może powodować ucisk dolnej żyły głównej, która przenosi krew z dolnej i środkowej części ciała do prawego przedsionka serca. Poprzez nacisk dziecka, może kompresować tę żyłę i redukować tlen dla płodu.
8. W zaawansowanej ciąży unikajcie ćwiczeń NIE WYGODNYCH, jeśli czujecie, dyskomfort unikajcie już ćwiczeń w pozycji stojącej. Jeśli czujecie problem z koordynacją nie wykonujcie ćwiczenia jw. – wejście na ławeczkę.
9. Przerwijcie ćwiczenia, jeśli odczuwacie ból podbrzusza, głowy, macie spłycony oddech, lub ciężko Wam się rozmawia.
Drogie Mamusie tak jak zawsze powtarzam, jeśli Twój lekarz prowadzący nie widzi przeciwwskazań – śmiało podejmij aktywność fizyczną!!!”

View this post on Instagram

Zachęcam wszystkie przyszłe MAMUSIE do prowadzenia aktywnego trybu życia (jeśli tylko lekarz prowadzący nie widzi przeciwwskazań☝️) Proponowane ĆWICZENIA wykonuję w 8 miesiącu ciąży🤰🏻, PAMIĘTAJ, aby obciążenie treningowe zawsze DOSTOSOWYWAĆ do SWOJEGO samopoczucia i wielkości brzuszka🤗 JUŻ 20.03 NOWY DUŻY PROGRAM DLA KOBIET W CIĄŻY – DOSTĘPNY W APP. @DIET_TRAINING_BY_ANN NA KAŻDY TRYMESTR CIĄŻY 🙌 ______________________________ Najważniejsze zasady ćwiczeń (obszerny post opisujący każdy tydzień znajdziecie na blogu,🥰) 1. Ćwiczenia wykonujcie po uzyskaniu zgody od lekarza. 2. Pamiętajcie o odpowiednim nawodnieniu 3. Nie unoście rąk powyżej linii barków. Wzrost ciśnienia wewnątrzbrzusznego z uciskiem na żyłę główną dolną może powodować zaburzenie odpływu krwi z macicy. Może to poza zaburzeniami ukrwienia macicy i płodu powodować wystąpienie czynności skurczowej. 4. Niewskazane są głębokie przysiady. 5. Niewskazane są ćwiczenia, które wymagają dotknięcia palców u stóp. 6. Nie wykonujcie ćwiczeń wzmacniających mięśnie prostego brzucha (o tym szerzej pisałam na blogu) 7. Nie wykonujcie ćwiczeń oporowych w leżeniu na plecach (w 3 trymestrze) według ACOG wszystko zależy od wielkości brzucha oraz samopoczucia kobiety. Pozycja na wznak może powodować ucisk dolnej żyły głównej, która przenosi krew z dolnej i środkowej części ciała do prawego przedsionka serca. Poprzez nacisk dziecka, może kompresować tę żyłę i redukować tlen dla płodu. 8. W zaawansowanej ciąży unikajcie ćwiczeń NIE WYGODNYCH, jeśli czujecie, dyskomfort unikajcie już ćwiczeń w pozycji stojącej. Jeśli czujecie problem z koordynacją nie wykonujcie ćwiczenia jw. – wejście na ławeczkę. 9. Przerwijcie ćwiczenia, jeśli odczuwacie ból podbrzusza, głowy, macie spłycony oddech, lub ciężko Wam się rozmawia. Drogie Mamusie tak jak zawsze powtarzam, jeśli Twój lekarz prowadzący nie widzi przeciwwskazań – śmiało podejmij aktywność fizyczną!!! #pregnantworkout #workoutmom #DietandTrainingByAnn #annalewandowska #fitmom #8monthspregnant #pregnant

A post shared by 𝐀𝐧𝐧𝐚 𝐋𝐞𝐰𝐚𝐧𝐝𝐨𝐰𝐬𝐤𝐚 (@annalewandowskahpba) on

Fanki trenerki nie mogą wyjść z zachwytu widząc energię Ani, w tak zaawansowanym etapie ciąży:

„Jesteś niesamowita! 💕”

„Genialnie ❤️❤️❤️❤️”

„Najpiękniejsza i najaktywniejsza ciężarna kobieta jaką znam 😍😍😍🔥💪 moja Mentorka❤️ moja motywacja❤️ mój motor napędowy 💪 Ania DZIĘKUJĘ CI ANIA ŻE JESTEŚ ❤️”

Jesteśmy pod wielkim wrażeniem Ani i jej niesamowitej dawki motywacji, którą po raz kolejny podzieliła się z fankami!

Kliknij, aby dodać komentarz

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Więcej w Zdrowie i dieta

Do góry