Małgorzata Rozenek-Majdan jest właścicielką firmy odzieżowej Mrs Drama. Marka prężnie się rozwija, a klientki dzielą się rekomendacjami i pozytywnymi opiniami. Mimo to okazuje się, że firma musi sprostać problemom. Poznajcie szczegóły!
Małgorzata Rozenek-Majdan to jedna z czołowych gwiazd polskiego show-biznesu. Perfekcyjna pani domu stale rozwija swoją karierę, a grono jej fanów jest coraz większe.
Zobacz także: Niesamowita stylizacja Gosi Rozenek-Majdan
Gosia mimo upływu lat wciąż jest kojarzona z prowadzonym przez nią programem “Perfekcyjna pani domu”. Warto podkreślić, że produkcja zakończyła się sporo czasu temu, a kariera Małgorzaty zdążyła się rozwinąć. Wszechstronnie utalentowana Gosia sprawdza się nie tylko w roli prezenterki, ale również aktorki. Ponadto wydała własną książkę o in vitro. Jest również ambasadorką kilku marek i prężnie działa w sieci. Co ciekawe, profil gwiazdy na Instagramie śledzi prawie 1,5 mln osób, co jest niezwykle imponującym wynikiem.
Małgorzata nie zatrzymuje się ani na moment, a w ostatnich tygodniach premierę miała jej marka odzieży – Mrs Drama. Ponadto Gosię możemy zobaczyć również w programie “Rozenek cudnie chudnie”, w którym przedstawiona jest jej droga powrotu do formy sprzed ciąży.
Zobacz także: Małgosia Rozenek-Majdan w stroju kąpielowym
Zobacz także: Małgorzata Rozenek w filmie Patryka Vegi
Po premierze Mrs Drama pojawiło się sporo kontrowersji. Przypomnijmy, że Ola Żuraw, uczestniczka programu “Top Model”, oskarżyła Perfekcyjną panią domu o kopiowanie ubrań jej marki. Firma Małgorzaty wydała w tej sprawie oświadczenie, jednak Ola mimo wszystko zapowiedziała, że sprawą zajmie się jej prawniczka.
To jednak nie koniec problemów. Okazuje się, że marka musi sprostać kolejnym przeciwnościom, a mianowicie awarią serwerowni, przez którą klientki otrzymają swoje zakupy nieco później.
“W związku z niezależną od nas awarią serwerowni, musimy prosić Was o odrobinę cierpliwości w oczekiwaniu na przesyłki. Mogą nastąpić nawet kilkudniowe opóźnienia w wysyłce. Bardzo przepraszamy” – czytamy na oficjalnym profilu marki.
Klientki Gosi na szczęście wykazały się wyrozumiałością.
źródło: instagram